Årsmøte 2022 - Tirsdag 28. mars kl 18.00 på Halden Padelsenter
Postet av Halden Padelklubb den 24. Feb 2023
Velkommen til årsmøte i Halden Padelklubb. Sted: Halden Padelsenter. Tidspunkt: Tirsdag 28. mars kl 18.00
Forslag som skal behandles på årsmøtet, må være sendt til styret senest to uker før årsmøtet. E-post: mohe@nordiccrane.com
Ta kontakt med Ingrid Mellemseter i valgkomiteen om du kan tenke deg å være med i styre og stell.
Årsberetning Halden Padelklubb 2022.pdf
Årsmøte
§ 15 Ledelse av årsmøtet
Årsmøtet ledes av valgt(e) dirigent(er). Verken dirigent eller protokollfører behøver å være
medlem.
§ 16 Årsmøtets oppgaver
Årsmøtet skal:
1. Godkjenne de stemmeberettigede.
2. Velge dirigent(er).
3. Velge protokollfører(e).
4. Velge to medlemmer til å underskrive protokollen.
5. Godkjenne innkallingen.
6. Godkjenne saklisten.
7. Godkjenne forretningsorden.
8. Behandle idrettslagets årsberetning.
9. Behandle idrettslagets regnskap, styrets økonomiske beretning, kontrollutvalgets beretning
[og revisors beretning].
10. Behandle forslag og saker.
11. Fastsette medlemskontingent på minst kr 50, og treningsavgift, eller gi fullmakt til å
fastsette treningsavgifter.
12. Vedta idrettslagets budsjett.
13. Behandle idrettslagets organisasjonsplan.
14. Foreta følgende valg:
a) Styre med leder, nestleder, 3 styremedlemmer og 1 varamedlem..
b) Kontrollutvalg med to medlemmer og ett
varamedlem.
c) Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har
representasjonsrett eller gi styret fullmakt til å oppnevne representantene.
d) Valgkomité med leder, to medlemmer og ett varamedlem.
e) Eventuelt øvrige valg i henhold til idrettslagets organisasjonsplan.
Ledere og nestledere velges enkeltvis. Øvrige medlemmer velges samlet. Deretter velges
varamedlemmene samlet. Der det velges flere varamedlemmer skal det velges 1.
varamedlem, 2. varamedlem osv.
[15. Engasjere revisor til å revidere idrettslagets regnskap.]
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.