Årsmøte 2022 - Tirsdag 28. mars kl 18.00 på Halden Padelsenter

Postet av Halden Padelklubb den 24. Feb 2023

Velkommen til årsmøte i Halden Padelklubb. Sted: Halden Padelsenter. Tidspunkt: Tirsdag 28. mars kl 18.00

Forslag som skal behandles på årsmøtet, må være sendt til styret senest to uker før årsmøtet. E-post: mohe@nordiccrane.com


Ta kontakt med Ingrid Mellemseter i valgkomiteen om du kan tenke deg å være med i styre og stell. 

Årsberetning Halden Padelklubb 2022.pdf


Årsmøte

§ 15 Ledelse av årsmøtet

Årsmøtet ledes av valgt(e) dirigent(er). Verken dirigent eller protokollfører behøver å være

medlem.

§ 16 Årsmøtets oppgaver

Årsmøtet skal:

1. Godkjenne de stemmeberettigede.

2. Velge dirigent(er).

3. Velge protokollfører(e).

4. Velge to medlemmer til å underskrive protokollen.

5. Godkjenne innkallingen.

6. Godkjenne saklisten.

7. Godkjenne forretningsorden.

8. Behandle idrettslagets årsberetning.

9. Behandle idrettslagets regnskap, styrets økonomiske beretning, kontrollutvalgets beretning

[og revisors beretning].

10. Behandle forslag og saker.

11. Fastsette medlemskontingent på minst kr 50, og treningsavgift, eller gi fullmakt til å

fastsette treningsavgifter.

12. Vedta idrettslagets budsjett.

13. Behandle idrettslagets organisasjonsplan.

14. Foreta følgende valg:

a) Styre med leder, nestleder, 3 styremedlemmer og 1 varamedlem..

b) Kontrollutvalg med to medlemmer og ett

varamedlem.

c) Representanter til ting og møter i de organisasjonsledd idrettslaget har

representasjonsrett eller gi styret fullmakt til å oppnevne representantene.

d) Valgkomité med leder, to medlemmer og ett varamedlem.

e) Eventuelt øvrige valg i henhold til idrettslagets organisasjonsplan.

Ledere og nestledere velges enkeltvis. Øvrige medlemmer velges samlet. Deretter velges

varamedlemmene samlet. Der det velges flere varamedlemmer skal det velges 1.

varamedlem, 2. varamedlem osv.

[15. Engasjere revisor til å revidere idrettslagets regnskap.]



Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.